Кога Вил Рајт ја претставил идејата за „виртуелна куќа за кукли“ во 90-тите години, неговите шефови не биле убедени во нејзиниот успех.
Кој би сакал да создава ликови, да управува со нивните личности и да ги исполнува нивните потреби во секојдневниот животен симулатор? Денес го имаме одговорот – многу луѓе. „Симс“, 25 години по објавувањето, е една од најпродаваните видеоигри на сите времиња. Има активна заедница на обожаватели, позната како „симерси“ и ги освои срцата на милиони гејмери низ светот.
Четвртата и последна верзија, „Симс 4“, е преведена на 18 јазици и е играна од 85 милиони луѓе, според „Електроник артс“.
Слобода на игра и креативност
Оригиналната „Симс“ стана популарна благодарение на отворената природа. Наместо класична игра со однапред дефинирани цели, играчите имаа слобода да ги обликуваат животите на нивните Симс личности – од љубовни приказни до секојдневни рутини и хоби. Ова беше, од самиот почеток, начинот на работа на „Максис“, компанијата што ја создаде „Симс“. Иако денес идејата за игра со отворен крај, во која играчите можат да играат долги сесии без одредена цел, е вообичаена, во ерата во која беа создадени „СимСити“, „СимАнт“ итн. овој концепт беше револуционерен.